I found you

Nu sitter jag hemma hos mina älsklings flickor.
Jag och Andrea tog bussen kvart i åtta och när vi kom fram hämtade Sussie och hennes mamma oss. Det var nästan så att de hade en för liten bil, jag och Andrea har packat med oss hur mycket som helst.
Vi åkte iväg och handlade lite och sedan vi kom hem har vi suttit i Sussies rum och snackat en massa.
Vi har ju inte sett varandra sedan valborg och det är bara för lång tid att vara utan varandra. Vi har blivit väldigt beroende av varandra, vi behöver helt enkelt varandra för att överleva här på jorden.
Jag tror att vi ska försöka sova snart, bara någon av oss blir trött någon gång. Men vi får i alla fall en liten sovmorgon i morgon.
Nu ska jag roa mig med något annat, kanske städa lite. Stackars Sussie som får bo med SlarvSara i en vecka.


Kommentarer
Postat av: suss

jag bor mer än gärna med dig mitt hjärta!!!! jag struntar fullständigt i om du är slarvig. PUSS

2009-05-05 @ 09:13:47
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0