hohoh

Nu sitter jag på min sista lektion och jag kan lova att det är riktigt jobbigt!
Det är riktigt bra väder ute och vi har suttit ute i alla fall en timme tidigare idag. Nu vill jag bara ut igen och ta åt mig av all sol. Men när vi kommer hem så ska vi vara lite busiga och åka in till Vännäsby och köpa glass och ingredienser till chokladbollar. Kvällen blir nog ganska lugn även om jag hade tänkt att ta hem både svenska och matte men vi alla är väldigt trötta så det kommer bli en hel del flum.
Men nu ska jag försöka jobba lite i alla fall, ska bara slänga in lite bilder från helgen hos Fanny.
















Kommentarer
Postat av: Andrea

fina vi ärrrrrrrrrrrr!!!!

2009-05-07 @ 15:33:13
URL: http://drey.blogg.se/
Postat av: fanny

mys!!

ser ut som jag är värsta storrökarn ahahahah ;D

2009-05-07 @ 16:00:43
Postat av: fanny

mys!!

ser ut som jag är värsta storrökarn ahahahah ;D

2009-05-07 @ 16:00:53
Postat av: Terese

Vilka söta hästar..

Äger du dom? :)

2009-05-07 @ 16:55:48
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0