hoho

Jag har gjort det igen!
Somnat på en spanska lektion..! Tydligen hade jag sovit ett tag också, lite för länge då min lärare dessutom hade märkt det. Vaknade av att Millan pillade en penna i min näsa. Hahha, hur många gånger har jag inte lyckats med det här nu?!
Det lär inte vara sista gången heller..
Borde ha pluggat efter att jag kom hem från skolan men jag orkade verkligen inte.. Det är så jävulskt jobbigt när man vet att sommarlovet är så nära nu. Men det här är ju sista plugg provet så jag måste väl satsa ordentligt nu.
Gick igenom lite grejer i huvudet när jag red så jag märkte att jag inte är helt lost i alla fall.
Vädret är ju nästan på topp nu också så vi red ute idag, riktigt skönt!
Men nu måste jag hoppa i duschen och sen plugga....................
Tur att vi har sovmorgon i morgon i alla fall! Då kan jag sitta uppe ett bra tag i natt.
Håll ut nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0