Good morning sunshine

Nu sitter jag på min första lektion, vi började 10.25 idag. Hur skönt som helst!
Vi jobbar med brott och straff och har en vikarie, skatan är på Kreta eller nått. ¨
Men jag måste säga att jag gärna hade haft kvar vikarien hela kursen, men sådan tur har vi ju inte.
Vädret idag var verkligen inte på topp! Igår när vi gick till skolan med solglasögon och allt men idag hade ett paraply varit mer passande.
Vi slutar om 20 minuter och då har vi lunch sedan våran sista lektion för dagen. Då blir det stan en stund sen måste vi hem och göra en serie om en historiskhändelse, jag minns dock inte vad jag skrev att jag skulle göra. Tror att det blir Cubakrisen. 
Men nu blir det tydligen "fyra hörn" eller nått, måste sluta. 

Ha en bra dag!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0