Garderob sightseeing

Igår när vi kom till Fanny så visade hon oss runt och det bästa var ju helt klart garderoben.
Sate så mycket snyggt hon hade där!
En av de snyggaste grejerna var en liknande som på bilden under, fast kortare.
En sådan hade jag inte alls tackat nej till, hade varit riktigt snyggt tillsammans med en svart högre kjol.
Hon hade köpt den på H&M men självklart så finns det ingen alls på H&M längre eller ens någon annan stans.
Det var tråkigt men jag får leta på stan någon dag.

Vi ligger fortfarande i jätte sängen och kollar på tv, det var ju meningen att vi skulle lägga oss och sola men här är det då ingen sol men jag tror att det är varmt i alla fall. Men det blir nog en lång promenad i alla fall. Sen blir det mys ikväll igen i fall nu inte Fannys päron kommer hem idag.



Den här är från net-a-porter men det kostar väldigt mycket mer än vad jag har tänkt spendera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0