Fria till mig

Nu sitter jag hemma hos Andrea och ska försöka äta middag på två sekunder.
Vi ska snart in till stan för att gå på bio och se The Proposal som det är förhandsvisning på. Filmen har egentiligen inte premiär förän om en månad men vi har turen att ha fått biljetter så det blir en myskväll ikväll.
Sedan ska vi sova på Andrea's pappas jobb i natt så att vi får nära till kajen eftersom att VI SKA TILL IKEA I MORGON!!
Jag är sjukt taggad måste jag säga! Andrea och jag har gått runt och taggat hela eftermiddagen typ.
Men nu måste jag gå, Andrea springer fram och tillbaka och är jätte stressad så jag ska hjälpa henne nu.
Hoppas ni har det lika bra som mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0