En spark i baken

Nu sitter jag och äter middag eller middag och middag kan jag inte kalla det. Jag äter yoghurt med tinade hallon och bananer i, i protest mot att vi endast hade tomater hemma. Nog för att yoghurt kanske inte är den bästa middagen men man blir i alla fall mer mätt på det än på några falafelbullar och en tomat.
Dessutom spelas det Norges vinnarlåt från Eurovision i bakgrunden. Sofia tycker den är så bra så jag tänkte att jag skulle ge den en chans. Men jag måste säga att den är då inte det värsta jag hört men ganska speciell, men jag kommer aldrig att erkänna för någon att jag inte tyckte att den var helt åt helvete.
Fick hem en lapp om att jag ska klippa gräset här på området i sommar också, riktigt bra!
Lite drygt är det men helt klart värt pengarna! Det är nästan så att vi är överbetalda, men jag ska då verkligen inte klaga!
Skönt att utöka shoppingbudgeten för Julimånad.
Tydligen verkar jag vara den enda kvinnan på den här gatan också, för jag är ensam tjej som har gett mig på detta jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0