Cubakrisen

Nu har jag gjort klart arbetet som vi ska lämna in i morgon eller jag har ritat klart serien men jag får ta och skriva texten sen.
Efter skolan var jag vi på stan en snabbis innan vi tog bussen hem. Jag hade behövt fara på stan igen, hade tänkt gå på jakt efter ringar men jag skiter i det. Det får bli något annat i stället, kanske kan få med mig Sofia någon dag om jag har tur.
Jag betalar ju varje resa till och från Sussie eftersom att mitt busskort inte funkar här och idag när vi satt på bussen så satt jag och funderade på att slänga kvittot som jag fick. Jag var så jävulskt nära på att rulla ihop det och slänga iväg det men i sista stund så ändrade jag mig och tänkte; det kan ju komma någon som kollar och då är jag ju körd om jag inte har det.
Vad tror ni händer!? Jo, bara någon minut senare så reser det sig en kvinna upp och säger i mikrofonen att hon skulle göra en biljettkoll så alla skulle vara beredda.
Snacka om att jag blev rädd även fast jag visste att jag hade kvittot men ändå.
Tur hade jag då i alla fall!
Nu ska jag hoppa i duschen sen blir det Gray's och efter det hoppas jag på att det blir en ganska tidig kväll.


Kommentarer
Postat av: Maria

Du har så sjukt bra blogg! :)

2009-05-06 @ 20:45:19
URL: http://marrajjaa.blogg.se/
Postat av: Sanne - Just nu REA på bloggdesigner!

Missa inte den stora utförsäljningen av bloggdesigner till otroligt bra priser i min blogg! Först till kvarn...

2009-05-07 @ 12:33:12
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

haha vilken tur att du inte slängde den då :P

2009-05-07 @ 12:35:25
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0