Borta bra men egen lägenhet bäst

Idag kom jag äntligen tillbaka till Umeå igen.
Inte för att det var helt jävligt att vara där uppe, mitt ute i ingenstans.
Jag hade det faktiskt väldigt bra och det var roligt att äntligen få se stället och speciellt huset som vi ska renovera.
Sate vad snyggt det kommer bli! Själv kan man ju skryta med att man fått det finaste rummet i huset!
Lillebror har inte ens en dörr än, hehe.
Men det bästa var ju självklart att Andrea var med mig! Utan henne vet jag inte vad jag hade gjort, hon är ju världens bästa! Jag hoppas bara att hon har haft det lika bra som jag!

Jag har räknat lite dagar och kommit fram att det är fyra dagar kvar till vi åker till Ikea!!!!!
Gaah, vad fort tiden har gått! Men sate så kul det kommer att bli, speciellt med tanke på hur trötta vi alla kommer att vara!
Sen är det nio dagar kvar (på dag tio) tills jag flyttar in! Det är bara ännu mer sjukt!!
Sussie och Andrea ska bo med mig den veckan och hjälpa mig att göra allting snyggt och sen på fredagen blir det inflyttningsfest! Jag kommer snart att längta ihjäl mig!!

Men nu ska jag ta och sova, i morgon kommer mina favoriter hit på middag och jag har en massa som måste fixas.
Städa, handla, fixa mig, få i väg päronen i tid, plugga och en massa mer!
Så nu är det bums i säng!



                                      


Älskade du! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0