Born in the U S A

Kom hem för en halv timme sedan, hur trött som helst är jag! 
Jag har nämligen "jobbat" ikväll, inte för att jag skulle kalla det att jobba men det var meningen bakom det hela i alla fall. 
Emmas morbror fyller 40 år och hade nu en fest för en massa vänner. Så mitt och Emmas jobb blev att plocka bort disk och annat och att plocka fram grejer. Så vid sex mötte jag upp Emma utanför och hon bytte om när vi kom fram. Men eftersom att vårat jobb inte var direkt krävande så var vi mer som gäster. Vi fick ju dessutom äta och vara med i tävlingarna som var. 
Temat var OS så det var typ sex olika lag/länder och vi var USA.
Och gissa vilka som vann?! USA så klart! 
Haha, det hela var sjukt kul, jag tror inte jag har haft så här kul med en massa vuxna människor på jag vet inte hur länge. Jag och Emma var ju de enda under 30 år. Så en hel del galenskap fick vi se! 30+ are kan också parta vill jag lova!
Förutom tävlingarna som var bla att täcka över en med toapapper så snyggt som möjligt, kändis leken, musik lek m.m. så gjorde födelsedagsbarnet en charaddans till Sonja Aldén, hejarramsor, galna danser, egen gjorda sånger, tal m.m. Tänk er själva typ 40 vuxna människor med lite alkohol i sig, så förstår ni att vi hade ganska kul. 
Men vissa var mindre kul, en tant (om jag nu kan kalla henne det) ville dansa bugg med Emma men Emma vägrade och lyckades slita sig loss och typ försvann så då kom hon efter mig och slet ner mig från scenen och försökte bugga.
Sate vilket grepp hon hade om mina handleder, höll inte på att komma loss men till slut kom jag loss och typ sprang ut men då kom efter mig och ville bugga där istället. Men den gången så gav hon tillslut upp med sitt tjat och jag lyckades komma mig därifrån.
Men sen blev det typ disco men en massa musik som vår generation verkligen inte lyssnar på så där tappade väl jag och Emma taggen och var utan jobb så vi la oss i en stor typ solstol som stod på scen och efter ett så sov vi båda två. Bredvid högtalaren också! Snacka om att ´vi var trötta! Hur fasiken lyckades vi med att somna vid högtalarna? Det spelades ju inte direkt musik på låg volym.
Sen fick jag skjuts på pakethållern hem och nu sitter jag här. Galet vad trött jag är! 
Men jag har alldeles för kul på MSN med Andrea så jag kan inte gå här ifrån, sitter typ för mig själv och skrattar. 

Andrea säger:

du kan ju kalla mig Sickan ifall du känner för det.

Det var det senaste jag fick av henne. Försök inte fatta för det skulle ni aldrig göra om ni inte varit med men shit vad kul vi har just nu. Fast jag är nog lite för trött för det här också, allt blir ganska mycket roligare känner jag.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0