Biblioteket

Nu sitter jag i biblioteket och ska egentligen jobba med min grupps arbete men jag är helt slö i hjärnan så jag orkar inte.
Men jag ska göra min del i det hela och faktiskt skriva klart min redovisning idag.
Ikväll så ska ju jag, Sussie och Andrea ut och äta och sedan gå på bio.
Biobiljetterna är bokade men var vi ska äta vet vi inte än.. Sussie och Andrea har paktat och vill äta kinamat medans jag inte alls vill äta det. Åt det med mamma för nån vecka sedan men är redan för länge sedan förätit mig på det.
Jag funderar på att dra fram ett frikort, "det-är-jag-som-håller-i-pengarna" kortet.
Men jag vet redan hur det här kommer att sluta.




Kommentarer
Postat av: suss

hahahahhaha, suris :D det kommer sluta med det du vill, du kan vara lugn

2009-05-19 @ 13:26:15
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Postat av: Andrea

Vi öter där du vill babe! ;)

2009-05-19 @ 14:14:30
URL: http://drey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0