Att det kan vara så svårt

Jag blir helt galen snart! Ska det vara så j*vla svårt alltså?
Jag vet snart inte vad jag ska ta mig till och hur jag än vrider och vänder så kommer jag inte på en lösning.
Inte en förklaring till det hela heller, vilket känns väldigt behövligt.
Har inte tänkt ge det här hur mycket som helst av min tid, vem fan hade pallat?
Men utan att gå för långt så ger jag mig där, det är ändå ingen som fattar förutom troligen Andrea.

Ikväll har jag i alla fall skrivit klart engelskan och sett reprisen av Grey's. Dessutom skulle jag ha cyklat på träffen om gräsklippningen men det orkade jag inte så bror min fick fara själv. Jag var ju lix där förra året och jag hade rätt i att ingenting hade ändrats sedan dess.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra lite svenska innan det är dags för mig att sova.
Kursprov i spanska i morgon också, inte taggad för 5 öre men jag har liksom gett upp hoppet för spanskan.
Det roligaste är dock att för de flesta i Åsas grupp verkade det gå åt pipan på provet sist. Det borde väl ändå säga ganska mycket om våran kära drake?!
Nu är det dessutom bara tre dagar kvar innan vi åker till Ikea!!!!
Kan knappt vänta! Fy sjutton vad kul vi kommer ha det alltså!!



"Drick inte detta barn"

Kommentarer
Postat av: Sanne - REA på bloggdesigner

REA på utvalda bloggdesigner just nu. Välkommen att fynda!

2009-05-25 @ 14:11:50
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0