Andrea Nilsson

Det här inlägget ska jag ägna helt åt Andrea.
Min underbaraste bästa vän!
Ni skulle bara veta det komiska i att vi är bästa vänner men den historien har jag inte tänkt gå in på.
I alla fall, det jag vill säga är att jag är så sjukt glad att jag har henne!! Det finns inte ens ord att beskriva det med!
Men hon är verkligen perfekt på alla sätt och vis. Den mest osjälviska människan som jag har träffat i hela mitt liv, (perfa när jag vill låna kläder hur hennes garderob) hon gör verkligen allt för sina vänner. Jag önskar att jag var lika osjälvisk som henne.
Jag bor ju hos henne sedan i tisdags p.g.a. vissa omständigheter och ska göra det tills på söndag då jag får nyckeln till lägenheten. Mitt nya smeknamn på henne har blivit "my hero" (hehe) då hon alltid räddar mig, speciellt nu.
Dessutom är hon ju som min man, bär alltid de tungaste grejerna, lagar saker och det är hon som får skruva ihop mina möbler i helgen vill jag lova.
Men det är bara så sjukt skönt att vara i närheten av henne, hon får en alltid på bra humör och det går att vara tyst i närheten när man är med varandra, vi har pratat ovanligt lite med varandra idag faktiskt. Dessutom står hon ut med mig och min stördhet. Något som jag även alltid letat efter hos en bästa vän är att alltid kunna berätta precis allting för den personen och det kan jag verkligen med henne. Men hon är inte den enda som jag berättar allting för men det är inte för en på det senaste året som jag har hittat det.
Men det är verkligen ren jäkla lycka tillsammans med henne!
Jag måste bara skriva det här, egentligen borde jag väl säga det till henne men jag vet ju att hon kommer att läsa det här.
Men jag vill bara att hon ska veta hur speciell hon är och hur obeskrivligt glad och lycklig jag är att jag har henne!
The friend of my dreams.
Jag vill skriva hur mycket mer som helst, orden skulle aldrig kunna ta slut men på samma gång går det inte att med ord beskriva.
Men jag lämnar det här, blir typ tårögd när jag tänker på vilken tur jag har.
Hon är min fasta punkt och trygghet här i livet och jag är enormt glad att ha hittat henne.
Jag älskar dig i massor Andrea, just so you know.



 






(nu känner jag mig bara som en fjant)
(jag vet att det finns människor som kommer ta illa upp av det här, gör inte det för ni borde själva veta vad ni betyder för mig)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Nej så jävla söt du är!

Börjar typ grina...

Älskar dig med min älskade vän!

2009-05-29 @ 00:15:55
URL: http://drey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0