Älskade du

Nu är jag hemma hos Andrea igen.
Dagen har varit fartfylld och riktigt rolig! Vilket äventyr vi har varit hela dagen.
Jag har verkligen storshoppat!! Nästan 5000 kr har jag handlat för men sjukt mycket fick jag med mig.
Men jag hade i alla fall en super trevlig dag tillsammans med mina bästa vänner!
Dessutom fick jag ett sms från mamma om att vi får lägenheten en dag tidigare så på söndag mitt på dagen ska vi börja flytta in allting!! Jag kan typ inte ens fatta det.. Lite kanske, speciellt när jag och Andrea bar in alla mina grejer till hennes andra hus.
Det är tur att jag har Andrea också, hon är som min man. Eftersom att jag är helt värdelös på ganska mycket så får hon fixa det åt mig. Hennes senaste och nyaste uppdrag blir att skruva ihop allting som jag köpte på IKEA.
I morgon är det tillbaka till skolan igen men jag tycker att det känns som att det är helg.
Men nu måste jag verkligen sova, Andrea har redan somnat och det är helt tyst i hela huset. Jag hör bara den otroliga stormen som är utanför. Jäklar vad det blåser!
Vi upptäckte att grannens träd hade blåst omkull tom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0