23.38

Snart är det dags för mig att sova, tänker släcka lampan klockan12.
Så innan det måste jag hinna plugga lite mer, jag undrar när jag ska få göra svenska provet..
Missade inte Grey's ikväll i alla fall, oj vad bra det var!
Jag har verkligen ingen lust att lägga mig för jag vet bara vilka hemskheter som väntar i morgon..
Jag och Andrea ska ju resta på 3 km... Fy fan säger jag bara. Men det jobbiga är ju bara att mina knän är ju sämre än vad dom har varit innan så jag vet inte hur kul det kommer att bli. Men jag kommer att jogga lite i alla fall, vill inte riskera att vara för seg den här gången också. Jag och Andrea får se till att peppa och hålla uppe tempot ordentligt i morgon.
Annars är det bara språket i morgon om är en plåga.. Usch, vad jag önskar att spanskan kunde försvinna dit pepparn växer!
Den här veckan har dessutom gått sjukt segt! Det känns som om det är tisdag eller måndag idag och helgen känns väldigt långt borta!
Nä, det blir nog sömn istället för plugg.





Tänk er att denna häst är över 30 år!!
Tänk er också att jag en gång i tiden har kunnat rida på den!
Fortfarande lika söt är han!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Är det en shettis eller? Min gamla sköthäst är över 20 nu och bockar fortfarande av barnen ibland (;

2009-05-14 @ 10:15:24
URL: http://teaaftereight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0