23.04

Har det blivit något pluggande för mig ikväll?
Nää, självklart inte.. Det är så här det går när hjärnan och kroppen har tagit sommarlov.
Men jag ska lägga mig och skriva några rader engelska och kanske kolla igenom matten lite innan jag somnar. Min släcka lampan tid är ju inte förrän om en timme så lite kan jag ju åstadkomma innan dess.
Vi har ju nationella prov i matte i morgon.
Dessutom så ska jag, Sussie och Andrea ut och äta och sedan på bio i morgon kväll.
Mamma gav mig pengar som tack för hjälpen för att vi flyttstädade lägenheten.
Så det ska bli hur mysigt som helst! Jag ser verkligen framemot det!
Men nu måste jag verkligen göra engelskan!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0