21.08

När har jag tänkt sy min kjol då? Det är en jädrans massa tjat om den där kjolen måste jag säga.. Och aldrig blir den gjord. Men innan helgen annars blir jag ju 20 kr fattigare. Jag har pluggat lite i kväll i alla fall men min bror driver mig till vansinne med att spela hög musik men nu har han bytt till att ha tv på typ högsta volym. Jag kan t.o.m. nästan följa med i programmet utan att se det.
Räknade precis i kalendern och kom fram till att jag bara har 16 dagar kvar i skolan!!!! Alla andra har 17 (inte för att det gör någon skillnad) men vi är ju lediga en onsdag och drar till Ikea!
Taggar helgen bara mer och mer tror jag, har inga planer på fredag men jag har på känn att lördag och söndag kommer bli perfa! Om inte annat så har jag ju tillbringat två dagar med mina favorit tjejer!
Men nu ska jag se på Grey's, idag kommer jag som tur är ihåg det.




Kommentarer
Postat av: andrea

Är det snyggingen på bilden eller? ;)

2009-05-13 @ 21:50:24
URL: http://drey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0