02.43

Jag ligger hur skönt som helst  och har tom sovit ett tag redan.
Men nu har jag varit upp en sväng och är pigg igen, kankse inte så bra men så är det..
Fast jag har tänkt sova snart igen, får bara hoppas på att jag inte pratar i sömnen igen. 
Andrea och Fanny fick sig nämligen ett gott skratt igår. Det var andra gången den här veckan som jag pratade i sömnen!? Hade pratat med Andrea när hon sov hos mig också. Jag fattar inte vad som har blivit? Har aldrig pratat i sömnen innan, förutom på klassresan då.
Fanny ligger helt död mellan mig och Andrea och jag känner att jag är på väg åt samma håll, det är bara Andrea som verkar vara lite för pigg.
I morgon blir det i alla fall bara att ligga på Fannys baksida och sola hela dagen, skönt! Vi får hoppas att väder sidorna håller det dom lovar.
Nu ska jag stänga av den här dumburken.



Var tvungen att lägga upp en bild från balen förra året då Fanny har sin bal i år.
Hon provade klänningen och visade oss idag, galet vad snygg hon var!
Jag är helt säkert på att folk kommer vända sig efter henne när hon kommer och går!

Kommentarer
Postat av: Andrea

ja galet vad snygg hon kommer att vara!!!

Men du nu är jag på väg åt sömm, stänger av datorn nu.... god natt :)

2009-05-02 @ 02:53:44
URL: http://drey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0