22.00

Nu är Robinson slut och jag kan inte påstå att jag är direkt insatt.
Jag äter apelsin och dricker apelsinjuice (väldigt fantasifullt) och funderar stark på att börja se The City även om jag mer gärna skulle vilja gå och lägga mig.. Men jag tror inte att jag orkar det riktigt än.
Jag har suttit och kollat på Blocket.se bara för att driva tiden och då kollade jag på kattungar som är till salu.
Jag var ju helt inne på att jag skulle köpa en kattunge när jag flyttat så att Misse inte ska få vara hemma ensam hela dagar. Men jag var ganska säker på att jag hade ändrat mig av olika skäl.
Ända tills jag såg den här bilden och bilder på dens syskon..
Mitt hjärta smälter när jag ser på dem och dessutom fanns det svarta katter vilket är den färgen jag vill ha.
Så jag tror att det där "nejet" har blivit ett "vänta tills sommaren är slut", jag har ingen lust att skaffa en katt till innan det, flyttar ju i början av sommaren och dessutom vet jag ju inte hur mycket jag kommer att vara hemma. Det räcker med att Misse tyvärr kommer få flytta fram och tillbaka från Skellefteå när jag drar till stugan, Stockholm och nån festival.
Synd bara att de där kattungarna inte kunde födas om några månader..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0