Stoppa mig

Hjälp mig, stoppa mig!
Jag är bara några få sekunder från att boka en resa till Stockholm för mig och några vänner.
Det verkligen pirrar i fingrarna men jag har ju inte ens frågat någon om att hänga med så det skulle vara ganska misslyckat att bara boka en resa.
Men jag är så obeskrivligt sugen på att åka dit så att det inte är sant!
Sen så har jag ju självklart hittat billiga tågresor och bussarna är ju alltid billiga vilket inte alls gör saken bättre..
Jag kan inte heller vänta till sommaren, jag vill åka nu!
Herre gud vad jobbigt det här blev, i-lands problem säger jag bara.
Men för säkerhetens skull så går jag och sätter mig framför tv så jag slipper problem.
Men tänk så underbart det skulle vara med några dagar i Stockholm..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0