Ojoj

Jag har shoppat!
Shit vad jag har shoppat alltså!
Efter utvecklingssamtalet, som för övrigt exakt som jag jag väntade mig, åkte jag och mamma på Myrorna och sen på Strömpilen. Tre korta timmar var vi ute så nu måste jag skynda mig att börja med engelskan.
Och jag har alltid samma problem när jag är på Myrorna, jag hittar en massa snygga grejer..!
...på alla andras armar! En tjej hade en skita snygg WCT jacka, så ni kan ju gissa hur många gånger om jag dog när jag såg det. Men jag hittade i alla fall en grej där, i klädesväg då, sen blev det en del grejer till lägenheten också.
Men jag ska se om jag hittar sladden till mobilen så ska jag ladda upp några bilder (med världens bästa sämsta kvalla) här senare ikväll. Nu är det dags att ta en sväng med vovven innan engelskan ska ta upp hela min kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0