Money for nothing

Nu börjar det sjunka in hur mycket jag egentligen har handlat för, lite jobbigt känns det.
Tänk om man kunde få spendera som Kenza eller Blondinbella?!
Tack gode gud att jag inte fått studiebidraget än i alla fall!
Jag har inte hittat sladden så jag tror att jag måste gå till pappa och leta efter den, hatar när grejer är borta..
Men egentligen hade jag inget viktigt att skriva, är bara rastlös, men jag slänger in en bild på min snygga vän Sofia.
Vi ska ta en sväng på stan i morgon eftersom att vi är lediga, perfekt när jag hade satt köpstopp..
Men jag få spendera dagen med min fina vän så vad gör det då?
Jag har typ saknat henne även fast jag såg henne senast i fredags, bevis på att jag har de bästa vännerna kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0