Hejhejhejhejhej

Idag var både Andrea och Sussie hemma :( Men jag klarade mig bra ändå, men mina fina klasskompisar och Sofia.
Historia provet gick förhoppningsvis bra, jag skrev lite för mycket för mitt eget bästa tror jag. Men igår när jag skulle plugga och skriva frågor så råkade jag somna och vaknade strax innan tolv. Då skulle jag skriva klart frågorna, hänga tvätt, gå ut med hunden, duscha och bli förhörd av mamma. Klockan två låg jag i sägen med ögon som två klot, jag var hur pigg som helst..
Men jag kom i alla fall upp på morgonen och iväg till skolan så det var ju huvudsaken!
Jag tror att historian gick bra, eller jag hoppas då på det i alla fall, jag känner ju pressen av betyget..
Efter skolan så gick jag med Sofia, Hilda, Fanny och Oliver på stan, tjejerna skulle köpa presenter åt en vän och jag hade inget bättre för mig så jag följde med. Men det var riktigt roligt att träffa dom så :)
Nu ska jag till Strömpilen en snabbis med mamma sen ska hon skjutsa mig till bussen.
Jag ska till Sussie och se finalen av Let's Dance, det blir mysigt.
Sen kommer mamma och hämtar mig nån gång eftersom att jag måste upp i morgon eftersom att jag ska baka en cheesecake eller nått eftersom att det kommer gäster till pappa i morgon. Jag har ju inte vart där än så att de har inte kunnat fira mig.
Men nu måste jag skynda mig, jag ska shoppa lite :D:D:D Äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0