Hej då mars, hej april

Idag blev det en tur in till stan tillsammans med Sofia och även fast jag hade satt stopp på köpandet så kom jag hem med ett par skor och en ny dagkräm. Bra jobbat..
Men kul hade jag i alla fall men det var ju inget oväntat.
Nu försöker jag hålla fokus på min engelska men jag tar en liten paus och bloggar.
Ska lägga in bilder på allt jag köpt också, tänkte jag..
I morgon är det skola igen, jag önskar att vi kunde få vara lediga längre men snart så är det ju lov!
Dessutom har vi bara två lektioner i morgon, slutar två på torsdag för att typ lärarna inte gillar varandra och måste ha ett stor möte, eller nått.

Här är i alla fall bilderna, med världens bästa kvalitet!!!!!!!








Shorts som ska bli till en kjol, vad tänker jag med?








Äntligen så har jag hittat mina älsklade skor!

Dessutom så kom mamma hem med några fler muggar, ljuslycktor och en fruktkorg idag :)
Åh, vad jag längtar till den 1 juni!

Kommentarer
Postat av: THE TRUTH ABOUT TEREZE

Allt bra med dig denna underbara onsdag? :)

2009-04-01 @ 19:14:10
URL: http://tekirch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0