Friday I'm in love



Äntligen helg! Synd bara att det inte är sommarlov.
Jag har inte en aning hur jag ska orka fram till sommarlovet när jag typ bara drömmer och längtar till sommaren. Då är det inte lätt att gå i skolan eller vara ute i det kalla vädret...
Ikväll blir det i alla fall en hemma kväll, fast jag tror att Sofia ville att vi skulle ut och gå så jag får se hur det blir med det, knäna håller på att ta död på mig, bokstavligen nästan.
Men i alla fall så taggar jag i morgon, även fast jag inte har en aning om hur det kommer att bli.
Fast jag vet ju att jag får tillbringa en kväll men mina bästa vänner så bara det betyder ju succé!
Min bror gick och köpte Ben and Jerry's utan att prata med mig och det är inte acceptabelt..
Men jag har inte bestämt mig för om jag ska tigga pengar av pappa eller skrika på brorsan.
hahah, jag är en sådan fjant!
Men med tanke på att jag ytters sällan ställer till med trubbel här hemma så får jag väl göra det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0