7 Mars

Jag har inte orkat blogga nått.
Varför vet jag inte, jag har ju inte gjort något annat speciellt heller.
Igår var jag med Sofia ett tag, vi pratade och kollade på väääldigt gamla bilder på datorn. Riktigt kul var det.
Mamma kom också hem sent igår kväll så idag kände jag att jag behövde umgås lite med henne eftersom att hon far igen på tisdag och blir borta en vecka minst. Vilket betyder att jag måste åka buss på morgonen, något som jag verkligen hatar!! Men jag släpade i alla fall med henne ut på Strömpilen för att kolla efter min perfekta jacka som självklart inte fanns. Fast jag kom hem ett linne rikare, hittade även en skit snygg klänning på Vero moda men jag påpekade bara lite till mamma om att det är min födelsedag snart.
Vi kollade på lite inrednings grejer och snackade lite lägenhets snack också. Dagen med stort D närmar sig ju :D
Dessutom kirrade jag sommarjobb också eftersom att jag inte har någon lust att jobba på ett "vanligt" jobb så ska jag måla stallet och ladugården hos mamma och Fredrik istället, dessutom ger det ju mer betalt också. Så jag får bo där någon vecka och måla hela dagarna.
Nu ska jag skynda till mamma, hon skulle laga något med glasnudlar och grönsaker och så ska vi bara ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0