4 Mars

Snart har hela lovet gått... Det känns ju otroligt skönt! haha nej, ge oss mer lov, tack!
Idag blev det en sväng ner på stan med allas våran älskade Sussie.
På vägen dit hade jag minst sagt en konstig bussresa. När man har kört över en bro (som går över en annan väg) så kan man antingen svänga höger eller fortsätta rakt fram och eftersom att det här var 9an så skulle den fortsätta. Men han som hörde svängde, tvär nitade när han kom på att han han hade kört fel sen stod han bara där för att han inte visste vad han skulle göra. När han tillslut kom på att det inte skulle funka med att backa så körde han vidare och alltså på fel väg. Jag trodde han skulle ta samma väg som 6an men istället så svänger han av och kör mitt framför rådhuset (i centrum) och där släpper han av oss utanför hemmakväll eftersom att han måste köra runt och åka för att hämta upp de han missade.
I alla fall, Sussie och jag hade lika trevligt som alltid och för engångs skull så kom jag inte hem tomhänt, jag köpte faktiskt ett armband. Wohoo

Kommentarer
Postat av: sussuss

min vän. du är fan sämre än mig när det gäller bloggningen! :*

2009-03-06 @ 18:04:23
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0