3 Mars

Äntligen en dator!
Internet funkar inte på min dator så jag har varit utan det några dagar nu. Så jag var tvungen att gå till pappa en stund.
Jag har inte gjort något speciellt än under lovet, Sussie och Andrea sov ju här tills måndag.
Vi hade det jätte bra som vanligt och tog det lugnt. Snacka om att det kändes tomt när de hade farit, jag saknar dem redan! Jag kommer ju inte träffa dem för än på måndag, om det nu inte blir så att Andrea inte kan åka till fjällen.
Jag och Sussie skulle ha åkt till mamma i morgon men Fredrik har fått influensan, jag trodde han typ var döende när jag ringde och mamma är på väg att få det.. Så det blev ju inte så taggat att åka dit och bli smittad.
Men jag hade ju verkligen sett fram emot det och till att komma bort från tråk Umeå..
Vi måste helt enkelt ta det någon annan gång!
Idag slog det mig också hur sjukt snälla vänner jag har. De är verkligen genomsnälla, varenda liten millimeter i kroppen. Det känns så konstigt ibland att folk kan vara så enormt snälla och att de kan vara de mot mig.
Det är faktiskt lite skrämmande ibland om jag ska vara ärlig men samtidigt så vet jag att jag har hittat kärlekarna i mitt liv, hahaha. Nää, men allvarligt jag behöver typ inget annat och jag vet att det alltid är vi i vått och torrt och det känns skönt att veta att vad det än är så finns det dom som ställer upp i alla lägen. Och det är en väldigt skön känsla.
För övrigt så ringde hon med lägenheten och sa att hon hade fått kontraktet så så fort mamma kommer hem så ska vi skriva på det :D :D :D :D
Nu ska jag gå till mamma och se film och förhoppningsvis komma i säng i hyfsad bra tid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0