29 Mars

Igår hade vi gäster här eftersom att jag då har fyllt år.
Det var väl trevligt, jag har i alla fall fått jätte bra presenter på både mammas och pappas sida
Pengar
Trosor med monday o.s.v.. på

Massage
Choklad
Armbanden från Cocoo
Salladsbestick
Brödbok
Halsband
Silverkedja
Chaps
Minimatberedare

Efter att gästerna for och egentligen resten av kvällen så gjorde jag inte speciellt mycket men det var lite skönt. Fast istället är jag rastlös nu men jag har tänkt att göra klart svenska redovisningen, börja på engelska redovisningen och räkna en massa matte. Vi får se hur bra jag lyckas med det...
Sent igår kväll la jag mig och såg Gossip Girl och One Tree Hill och efter det så såg jag någon halv bra film. När jag var klar märkte jag att klockan var nästan fyra så jag släckte ner allt och somnade.
Gissa när mattläggaren som ska lägga in golvet i badrummet som vi håller på att renovera?
09.00!! Trodde att jag skulle dö! Sate vad han levde om.
Jag hittade två öronproppar som jag stoppade in i öronen så mycket att jag tänkte, dom här kommer jag aldrig få ut i morgon och lyckades somna om tills klockan två idag. Tack gode gud för det!
Men nu ska jag vara duktig och jobba på!
Ha en bra dag!


Torsdagens födelsedagsbarn =)




Pappa och Yvonnes presenter

Kommentarer
Postat av: suss

fan vad snygga ni är! pussssss

2009-03-29 @ 18:47:39
Postat av: Fridaaaa

SARA, var du tvungen :( den dugen inte, inte på kerran

2009-04-01 @ 21:22:46
Postat av: Sara

SV: hahaha Frida, vad duger inte?

2009-04-01 @ 22:09:38
URL: http://saraswanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0