25 Mars

I morgon fyller då jag år men av någon anledning så känns det inte ens som något speciellt.
Men det är ju ett år närmare 18, det känns ju bara.
Men jag måste ju erkänna att jag längtar efter presenterna i alla fall. haha.
Vi slutade ett idag och då blev det stan och fikabuffé för att fira mig, Frida och Andrea och Petra som alla fyller år inom 4 veckors tid. Men sate vad jobbigt det var, jag äter ju inget gofika och så hade de både typ marängtårta och chokladmousse. Men jag åt hallon, banan, melon och vindruvor som bara den så att jag inte skulle bli sugen.
Men efteråt så känns det ju bara skönt att jag kunde hålla mig.
Mamma kom hem idag också :D :D :D
Så nu är jag på skita bra humör, gissa om att jag har saknat henne! Dessutom kommer hon att stanna hemma några veckor nu också.
Vi for och handlade på Ica vilket tog en jäkla tid eftersom att vi skulle handla en hel del men också för att vi inte var direkt snabba. Vi snackade bort alldeles för mycket tid.
Men nu är vi hemma och vår vagn var fylld med bara en massa nyttigheter, mer eller mindre, men det var skönt. Det har blivit roligt att laga mat sedan jag försöker leva som Andrea.
Dessutom fick jag mig några goda skratt där borta, jag hittade bla marsmallows i typ flytande form, inte som mjölk men inte riktigt som att tugga heller, vegetariska bacon mm.
Och snacka om att jag höll på att längta ihjäl mig till dess att jag får gå där och handla till mig själv när jag har flyttat!
Det typ pirrade i magen och jag gick typ runt och ba: "Mamma, det där ska jag köpa när jag flyttat" "Och det där ska jag handla" Shit, vad kul det var!
Nää, nu ska jag plugga!!!


Kommentarer
Postat av: suss

grattiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis älskling!

2009-03-26 @ 10:11:50
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0