24 Mars

Nu hade jag tänkt börja plugga. Vad är det med mig egentligen? Jag brukar ju alltid försöka börja lite tidigare på kvällen men idag har jag bara inte orkat. Men den här förkylningen är inte speciellt snäll med mig, kan jag inte bli frisk snart? Eller kommer jag att måsta gå förkyld i över ett år som i högstadiet? Hoppas då verkligen inte det.
Annars har det inte hänt speciellt mycket idag, lektionerna har flytigt på men sen på svenskan så fick jag ett mindre utbrott. Läraren driver ju mig till vansinne ibland.. Nog för att jag inte kan vara arg på honom pga. uppgiften han gav oss men det är hur han beter sig..
Vi ska i alla fall prata i tre minuter nästa vecka om en känd person.
Jag ska prata om Britney Spears tänkte jag. Wohoo, jag känner mig som när man gick i fyran och skulle göra nått sånt här på elevens val och man gjorde värsta (fula) häftet om en kändis.
Ajjaa, jag kan ju inte mycket göra förutom att hålla humöret på rätt spår.
Efter skolan så bakade jag den sista kakan, nu orkar jag inte göra mer, eller jag ska ju baka bullar i morgon hade jag tänkt men sen får det vara nog. Jag kom på att även pappa och Yvonne inte fika kakor och sånt nu för tiden men det gör nog bara min kära bror lycklig, det blir ju mer åt honom!
Men jag ska i alla fall göra en cheesecake eller nått, ingen tårta i alla fall.
Nu ska jag plugga historia tills min bror kommer hem från sin match så jag kan få låna lite kläder av honom.







Ingen kan väl ha missat att typ varenda männsika har bloggat om den här t-shirten!?
Jag kan inte bestämma mig för ifall jag ska köpa den eller inte? Fast det skulle isåfall bli en födelsedagspresent av mamma men jag vet inte. Ibland är den snygg och ibland är den mindre snygg...

Kommentarer
Postat av: suss

vars finns den att köpa?! :O

2009-03-24 @ 22:43:14
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Postat av: suss

aha, fan då! jag tycker att den är såååå grymt snygg

2009-03-25 @ 10:59:22
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0