22 Mars

Jag vaknade tidigt i morse, vilket jag verkligen inte trodde med tanke på den sömnbrist jag haft den här veckan.
Men jag klagar inte, jag känner mig inte trött och dessutom hinner jag ju kanske göra nått mer än bara vakna.
Tog just en dusch och gjorde hårinpackning, snacka om att det var skönt att få duscha och speciellt få tvätta ur all jäkla hårspray sen i fredags.
Jag har tänkt gå till pappa och baka, fyller ju år på torsdag så man måste ju ha nått att bjuda på.
Tänkte börja med bullar och kladdkakemuffins sen får vi ser vad det blir. Vi har ju dagsverket på skolan snart också så det här får bli mitt dagsverk. Man ska alltså jobba med nått eller göra nått och sedan få 100 kronor betalt som sedan går till olika välgörenhetsprojekt som skolan har. Så det här var ju passande och pappa gick med på att betala mig 100 kronor för det jag bakar och så får jag ju vara ledig den dagen det egentligen är.
Jag har äntligen fyllt på min mobil också, jag har saknat mina gratis sms, =) Jag fick 300 kr av Fredrik så då slog jag till direkt. Men jag har typ helt handikappad utan min mobil och pengar på den, jag hatar det verkligen! Men nu behöver jag ju inte oroa mig för det på ett tag. hihi.
Dags att skynda sig till pappa.


Ha en bra dag!

Förresten, det är +10 grader ute!! Om inte mer nu.
Våren är äntligen här!!

Kommentarer
Postat av: Therese

härligt med lite värme, här i Gällivare har det då snöat idag :S

2009-03-23 @ 21:45:24
URL: http://frena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0