21 Mars

Jag måste bara börja med att tacka SP1AD eller Spettad som vi så fint kallar oss, för en toppen kväll/natt.
Galet kul hade jag i alla fall, i princip hela kvällen.
Jag, Sussie och Andrea var hemma lite innan tre någon gång men det tog ett tag innan vi var i säng och självklart så vaknade vi tidigt på morgon också. Klockan 11 gick jag på Ica och handlade fil, juice och godis till mig och så köpte jag godis till Sussie och chips och Coca Cola till Andrea. Sen låg vi framför TV:n och bara gjorde ingenting. Det har jag fortsatt med efter att de for också.. Men det är egentligen ganska skönt, hade aldrig orkat göra mig i ordning och sen fara iväg någon stans. Jag har äntligen lyckats få i mig mat också, kokade wokgrönsaker, ett ägg och stekte en quornis.
Idag har jag bestämt mig för att jag på allvar ska börja leva med Andrea som min inspiration, nu jäklar!
Snart har jag tänkt se Robinsson i alla fall, sen vet jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. Det går inget bra på tvn heller och dessutom kommer inte mamma hem idag så jag får sitta hemma själv.
Funderar på att se The City på MTV:s hemsida, Andrea har snackat en massa om att det ska vara bra så jag tänkte att jag lika gärna kunde se det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0