20.10

Shit vad stolt jag är över mig själv, (haha) pluggningen går as bra och jag är strax klar med alla frågor + att jag har läst igenom allt en gång rakt igenom och nu snabbläsar jag medan jag gör frågorna. Samtidigt lyssnar jag på Mates of mine, jag hade aldrig hört talas om dem innan i lördags men de är ju riktigt bra!
Det här är min första paus men jag ska bara skriva det här inlägget och så sprang jag ner och hämtade ett äpple. Men min förkylning har kommit till det stadiet där äta och andas samtidigt inte funkar ihop..
Jag funderar på att göra en macka med vitlöksklyftor på fast jag är tyvärr fortfarande mätt sedan middagen.
Jag kommer aldrig att orka med svenska provet ifall det här inte blir bättre, kommer typ att kvävas eller nått.
Nä, men jag måste komma ihåg att ta med mig nässprayen, då har jag i alla fall en liten chans till överlevnad.
Nej, nu är min paus slut, jag måste göra klart frågorna och sen gå till mamma även fast hon inte är hemma. Men hon ska förhöra mig över telefon och vi måste ju öva eftersom att det är ju så det kommer funka efter att hon har flyttat.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0