19 Mars

Jag gick hem idag också, orkade verkligen inte vara kvar. Snoret tar död på mig, jag vill bara orka sitta igenom hela svenska provtiden i morgon. Men jag ska ta med mig nässpray så att jag inte kommer att kvävas mitt i alltihopa.
Jag har fyllt en hel papperskorg med snorpapper, mysigt va? ;P
Men det blir en tidig kväll det blir nämligen en sen kväll eller snarare natt i morgon. Några väldigt fina flickor kommer till mig efter middagen i morgon sen ska vi vidare in mot... ja, jag vet inte ens vart..? Men jag tror och hoppas på att det blir bra.
Innan jag lägger mig ska jag svara på så många frågor som möjligt till svenskan, det är nu man får sota föra att man inte jobbat så bra på lektionerna.......
På lördag kommer mamma hem så då ska jag bara ta det lugnt och göra ingenting på hela dagen, möjligen så går jag till Ica och köper en Ben & Jerry's. Sen skulle mormor komma mitt på dagen och hjälpa till att packa.
Ska fundera ut nått bra att laga till middag också eftersom att jag hade tänkt bjuda mamma på mat.
Jag ska bara lägga in en låt som jag har börjat lyssna en massa på sen ska jag ta tag i svenskan. Oj så kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0