18 Mars

Idag hade vi GA-dag, vilket innebar att vi skulle sitta hela dagen i aulan, titta och lyssna på teater, föreläsning och en film.
Jag gick hem efter lunchen, mådde verkligen inte bra även fast alla andra inklusive lärarna troligen kommer att tro att jag skolkade. Men då får dom väl göra det, jag orkar inte bry mig, jag vet ju vad som är rätt. Egentligen så for jag i morse bara för att vi skulle betala pengar till klassfesten (som förövrigt verkar vara lagd på is?) och jag hade ju Millan och Fridas pengar också. Men jag är glad att jag for hem, jag tog en värktablett och sen så la jag mig och sov från klockan ett till middagen. Riktigt skönt men nu är jag jävulskt stressad eftersom att vi har prov i morgon och jag har ju inte hunnit börja... Fast som tur är så är klockan inte allt för mycket än. Tyvärr ska jag nog gå hem i morgon, jag har riktigt tur då de viktigaste lektionerna är direkt på morgonen. Dessutom vill jag inte bli så sjuk att jag inte kan komma på fredag eftersom att vi har kursprov i svenska! Men jag hoppas att jag orkar stanna hela dagen i morgon.
Nu ska jag ge järnet med EU och EMU!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0