17 Mars

Helgen närmar sig och tydligen så är det en del roligheter som väntar så då är det väl bara att börja tagga.
Dagen har varit slapp och vid halv tre så åkte jag och Andrea mot Ica maxi för att samla in pengar till Rädda barnen.
Det gick faktiskt riktigt bra, tror jag i alla fall, jag hoppas att vi kommer räkna dom så att man får veta hur mycket man har fått in. Men vissa som inte vill ge några pengar är så töntiga, en del vågar inte ens kolla på en, vissa tar omvägar, andra kollar en i ögonen men svarar inte ens när man pratar med dem och så självklart fick vi ju en del konstiga kommentarer.
"Tar ni kort"?, var det en som frågade Andrea men jag fick också höra en del men det orkar jag inte skriva ner, dessutom låter det inte lika roligt när jag skriver det.
Ikväll ska jag plugga och ingenting annat, tur att klockan inte hunnit bli så mycket för jag måste gå förbi mamma och mata katten o.s.v. Stackaren som inte kan vara hemma själv och jag som hatar att ta bussen på morgonen så därför är jag hos pappa så att jag kan få åka med honom, eller det är inte bara därför men ni fattar juu. =)

Innan jag går så ska jag bara länka en blogg som jag tycker är hur bra som helst!
Det är en av mina bästa och äldsta vän som skriver den =)


http://sofialediin.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0