15 Mars

Snart är det läggdags för mig och det betyder att det är skola igen i morgon. Jag taggar verkligen inte..
Egentligen borde jag ändra min attityd, jag kommer ju aldrig palla till sommarlovet annars.
Men jag längtar så sjukt mycket till sommaren, framför allt efter värmen men också efter allt kul som är planerat.
Går dagen var i alla fall precis vad jag behövde! Shit vad kul jag hade även fast det tyvärr inte blev något efteråt.
Men Sussie och Andrea kom i alla fall till mig på eftermiddagen, vi pratade, lyssnade på musik innan vi började laga middag. Det blev något så enkelt som laxplanka, plankstek med lax för dem som inte fattar.
Sen blev det bussen in till stan där vi mötte upp Fanny innan vi gick ner till Hamnmagasinet.
Det var inte mycket folk vilket faktiskt förvånade mig.
Mates of mine och Va i helvete var helt klart de bästa, jag sjöng så mycket till Va i helvete att jag tappade rösten nästan helt i några timmar, helt sjukt, det lät inte alls bra. Men jag fick ju i alla fall göra give me 5 med Va i helvete, höhö.
Hhaha, guuud så coooool. Jag trodde att jag inte ens skulle kunna prata idag men det kan jag men fy sate vad ont i halsen jag har!
Nä, nu måste jag röra på arslet, det blev ju inte direkt en tidig kväll igår..






Snacka om att jag längtar till sommaren och till stugan!

Kommentarer
Postat av: linn

haha näe den är ju snygg :D

2009-03-16 @ 16:23:46
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0