12 Mars

Nu har vi samhällskunskap, hon berättar om när vi ska stå med bössor utan för nån ICA och samla in pengar till ett projekt i Lettland (?). Det känns drygt men det är ju en bra grej så därför så är det inte rätt att klaga.
Innan hade vi spanska där vi skulle redovisa som att vi var på en restaurang. Det var inte alls taggat eftersom att jag varit borta alla lektioner som vi jobbat om det. Men vi hade manus och det gick väl helt okej bra. Dessutom så hade hon med sig e stor kartong med hattar, glasögon och lite sånt, det var tänk att vi skulle kännas oss lite mindre bortgjorda. haha, om det funkade vet jag inte..
Snart är det svenska men jag redovisade boken igår så jag har typ fritt sen lunch och sen idrott. På idrotten har vi innebandy och jag har ingen ursäkt att vara borta men jag önskar verkligen att jag hade det. För fy tusan vad jag hatar innebandy! Tur att knäna har gjort jävulskt ont den här veckan så jag slipper då springa fram och tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0