11 Mars

Jag är så less, less, less, less. Orkar verkligen inte.
Fast egentligen vet jag inte varför jag är less, men det är väl för allt i skolan. Kan vi inte bara få sommarlov?!?
Det är ju en hel evighet kvar och jag orkar inte vänta. Jag är så taggad på sommaren att det inte är sant.
Men något annat som jag taggar är helgen, jag har höga förväntningar (känn dig träffad Frida) och nått annat som jag taggar är min och Fridas födelsedag, det kan inte bli annat än kul!
Dagen har i övrigt varit händelselös, lång sovmorgon och bokprat, något som jag aldrig varit bra på. Jag pratar på som en förvirrad höna eller nått. Jag fick inte ens själv lust att läsa boken efteråt även fast den är riktigt bra. Efter skolan blev det en snabbis ner på stan för att köpa ett äpple och sedan skynda vidare till frisören. Så nu är skatboet borta vilket känns riktigt skönt. Lite ljusare, lite samma som innan men jag tror att jag ska gå och be henne klippa luggen lite till.
Men nu blir det NK plugg för fulla muggar!! Så även fast jag verkligen inte orkar så måste jag göra det, jag kopplar nog ner Internet också...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0