10 Mars

Nu har jag överlevt min första dag i skolan efter lovet.
Men det gick ju hur bra som helst och ska jag vara ärlig så var det skönt att vara tillbaka.
Av någon anledning så gillar jag rutinerna som man har när det är skola mer än att bara slappa och låta dagarna gå.
Dessutom fick jag ju träffa mina lovely friends som jag har saknat hur mycket som helst och vissa av dem har jag ju inte sett på hela lovet. Men skolstarten betyder ju också att man måste gräva ner sig i skolböcker dag ut och dag in...
I alla fall, idag tog jag tummen ur arslet och åkte för att pierca om naveln igen. Egentligen vet jag inte varför men det känns som att jag måste passa på medan mamma fortfarande bor här.
Nu är det bara tatueringen kvar men jag har så jäkla svårt för att bestämma mig, jag har tre alternativ och som tur var två handleder men ändå. ååhh, det känns som att jag aldrig kommer att välja fast och andra sidan så har jag ju circus en månad på mig att välja..
Ikväll åker mamma iväg och blir borta minst en vecka igen, saknar henne typ redan även fast hon sitter där uppe men jag har blivit så mammig på senaste tiden.. Känner mig som en barnunge men det är ju inte så konstigt, hon ska ju flytta 15 mil om 1½ månad.
Nu måste jag verkligen ta tag i mitt skolarbete, bok redovisning och NK prov står på planeringen den här veckan.
Ingen rast, ingen ro här inte..





Snygg-Andrea med hennes skita snygga tatuering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0