Vindeln is the place to be

Nu sitter jag i Fridas kök och snick snackar.
Jag och Fanny hann med bussen, hoppade av rätt och handlade det vi skulle och hittade till Frida. Duktigt av mig med tanke på att jag bara varit här en gång innan.
Ikväll blir det stormiddag, vi har just gjort sallad för 14 personer och sen blir det grillning, brännboll, kubb och annat kul nere vid älven. Jag är sjukt taggad!
Vädret är inte på topp men så länge det inte regnar så kommer vi att klara oss.
Det ska komma sjukt mycket folk så det kommer bara bli kul, en hel del lär nog hända men så länge vi klarar oss från folk som spyr så kommer det här bli prima.
Kopplet är inhandlat och Fanny sitter redan fastbunden i det, då är hela kvällen räddad.
Nu sitter de andra och pratar baklänges, Jennies vän har världens talang i det så det här var lite roligt, lätt road som jag.
Nu ska jag leta reda på min godispåsen.

Hoppas ni får en lika bra kväll som mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0