Vindeln for life

Jag har just vaknat och ätit frukost, det är ju bra att man redan vänt på dygnet.
Ska snart springa ner i tvättstugan, jag måste ha fått en riktigt störning! För jag har börja tycka att det är kul att tvätta....
Men det var egentligen inte poängen med det här inlägget utan jag hade tänkt ladda upp en massa bilder från vindeln, bättre sent än aldrig, eller hur?
Kom på att jag kanske ska skicka ut ett litet rop efter Sofia, vars har människan tagit vägen? Det är nästan så att jag blir orolig. Hör av dig snarast till mig!











Jag blir så glad av att se alla bilder, bättre vänner får man ju leta länge efter!

Kommentarer
Postat av: sofia

här är jag:]

2009-06-16 @ 20:59:18
URL: http://sofialediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0