Vill du ha mig baby så kom och ta mig då



Det slog mig just, jag har inte ens känt dom här tjejerna (+ Millan så klart!) i ett år!
Det är ju helt insane!
Men det är utan tvekan de bästa människor jag mött!
Man kan ju inte säga annat att jag hade sjukt tur när jag träffade dessa underbara flickor!
Jag tvekar ju inte på att jag kommer få tre underbara år och sommar för den delen med dom här flickorna!

För övrigt så drunknar jag i kläder.. Jag försår inte vars jag får allt i från.
Jag har tillbringat kvällen med att pröva en massa kläder för att se om dom hamnar i "kasta" -, "spara"- eller "spara och användahögen"
I morgon ska jag räkna alla plagg, jag hade ju lovat Andrea det en gång i tiden, dessutom måset fara till pappa för att sno galgar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0