Vars ska det här sluta?

Nu har Fanny varit i farten och fått ännu en briljant idé!
Vad det är för idé tänker jag inte berätta riktigt än, det kommer när den är helt klart.
Men jag kan lova att det är en riktigt galen idé men det kan bli lika roligt för det!:D
Annars då, var på stan ett bra tag tillsammans med Olivia idag. Alltid lika roligt att träffa henne och speciellt nu när det var så länge sedan. Kom i alla fall hem med en halsduk, ett skärp och typ brun utan sol för ansiktet och kroppen. Väldigt bra men nu börjar plånboken eka av tomhet igen. Men men, jag är glad ändå. Nu ska jag hoppa på en cykel mot böleäng.


Kommentarer
Postat av: fanny

jag är galen allt :D

2009-06-24 @ 23:30:53
Postat av: fanny

jag är galen allt :D

2009-06-24 @ 23:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0