Vad håller jag på med?

Jag är sjukt uttråkad just nu..
Har startat en maskin med tvätt nyss och ska roa mig med att städa hela lägenheten.. Borde också försöka mig på att laga ett vettigt mål mat. Men jag har ju inga dygnsrutiner, så vem bryr sig? Blir väl middag om någon timme istället.
Hittade i alla fall den här grejen på Sofias blogg, kan ju fördriva några minuter med den.

vad tänker DU på när du hör...........

Grönt: skönt
Sockervadd: circus
Ost: inte kul att lämna framme
USA: Obama
Frukt: borde handla
Alkohol: Paaartyy
TV-shop: ruinerad
Pyssel: dagis
Skräckfilm: Motorsågsmassakern
Kusin: bristen på dem
Skitfilm: dålig
Humor: Fanny
Paris Hilton: My new bff
Dricka: kissnödig
Jesus: orkar inte
Doft: parfym
Julen: pengar
Varmt: utomlands
Pizza: hur smakar det?
Blod: äckligt
Skönt: massage
Begravning: usch
Gott: glass
Bröllop: skilsmässa
Kärlek: underbart
Mardröm: inte kul
Sommar: lycka
Äckligt: överkörda grodor
Djurpark: Lycksele
Härlig: Andrea
Vinter: ta bort
Läskigt: spegelbilden på morgonen



Ojoj, vilken rolig läsning! haha

Kommentarer
Postat av: fanny

din blogg äger :]

2009-06-22 @ 21:23:57
URL: http://fannyzingmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0