I like you a lot lot, think you're really hot hot



Men sate!
Hade skrivit ett inlägg tidigare idag men nu hade det tydligen inte kommit upp. Inte för att det var så där jätte intressant.
Men i alla fall, kom hem någon gång efter två i natt, men ändå var jag satt jag ute på balkongen vid tio i morse. Duktigt gjort av mig måste jag säga. Men galet vad skönt det var ute! Ett tag var det 40 grader! Fast det var ju förstås i solen och vid en vägg, men ändå liksom! Så det blir upp tidigt i morgon också men vid ett ska jag möta Fanny inne i stan ett tag.
Måste förbi farmor också eftersom att jag fick henne till att gå och köpa en klänning till mig så då ska jag hämta den.
Har precis tagit ut min andra och sista plåt med cupcakes, riktigt lyckade blev dom! Hälften med hallon och hälften med rabarber och i morgon tror jag att jag ska ge mig på att göra glasyr och även baka en sats med choklad i.
Egentligen hade jag tänkt baka hela natten men det får bli en annan gång.
Nu har jag så ont i magen av alla cupcakes att jag nog ska lägga mig med boken jag lånade av Fanny och läsa en stund.

För övrigt, underbar bild va? Jag hade verkligen inte tackat nej till att tillbringa några veckor där!

Men det smids ju planer redan nu inför nästa sommar så vem vet, det där kanske blir ett perfekt ställe att besöka några dagar!



Kommentarer
Postat av: linn

ja jag älskar den! :D

2009-06-25 @ 22:14:38
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0