För Sofias skull



Krisen är nära!
Känner mig som en mes eller nått men nu börjar det bli väldigt jobbigt utan Andrea, speciellt med allt som hänt de senaste dagarna! Det finns mycket att berätta om man säger så!
Men i morgon får jag ju se henne, det är verkligen på tiden! Tyvärr kommer hon hem utan kakor så jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det.... Hon hade ju lovat. Nää, jag lär nog överleva utan dem.
Jag försöker hitta min mobilsladd som verkar ha fått ben och sprungit iväg samtidigt som Fanny försöker skicka bilderna från Vindeln till mig men det går inte heller så bra.
Men vilken kväll vi hade det i Vindeln! Vindeln är helt klart bästa stället efter Umeå!
Det var först grillmiddag hemma hos Frida med en massa människor och sen gick vi ner till älven. Där tände vi en brasa, spelade kubb och brännboll och mycket annat.
Dagen efter gick jag, Frida, Fanny, Andreas och Nedia till kvarn och åt frunch, bland den godaste grekiska salladen jag ätit i alla fall. Vädret var väl inte på topp men mysigt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0