That don't impress me much



Ni kan inte ana hur sjukt mycket jag saknar denna människa nu!! Helt insane!
Som tur så ser jag henne ju på måndag, men det känns som en evighet tills dess.
Fast det känns som att hon har varit borta i en evighet också även fast veckan har gått riktigt fort!
Men i alla fall, dagen har jag tillbringat med Fanny, vi tog en promenad ner på stan där det blev ännu mer shopping.
Två linnen och en ny foundation dessutom köpte jag en tröja och ett armband igår, haha inte bra för min plånbok men än så bryr jag mig inte så mycket.
Det blev middag på Subway och sen gick vi till ÖB där jag äntligen hittade korgar som jag ska ha mina underkläder och sockar i, dom som vet hur länge jag letat efter några förstår hur bra det här var för mig.
Fanny hade tagit med sig en massa filmer som vi skulle se på datorn ikväll men av någon anledning så funkade det inte så istället gick vi ut på en lång promenad vid älven och upp på Grubbe.
Och nu ska vi ut på en till promenad, det var så skönt om man då inte räknar med de här jäkla myggen.
Jag fick ett myggbett som ser ut en stor bula i pannan, så snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0