Sneak Peak




Tänkte lägga in en sneak peak bara för att jag inte har nått att göra och inget vettigt att skriva om.
Som alla borde förstå så är det min utsikt från balkongen.
Synd att den inte är tagen idag, då hade ni fått sett hur underbart det är med solen där.
Men nu ska jag snart sova, i morgon är det midsommar och jag ska bege mig mot vindeln.
Det blir riktigt midsommar firande men sjukt mycket folk, grillning, lekar och mycket mer!
Sen drar vi ungdomar, om jag nu får säga så, vidare till en stuga nån kilometer bort.
Hoppas vädret blir det samma som idag bara! Men det verkar ju bli bra.
Men jag har på känn att det kommer bli en galet lyckad dag i morgon!

Kommentarer
Postat av: fanny

jag med wiho :D

2009-06-19 @ 02:24:36
URL: http://fannyzingmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0